Family Point

Nedávno jsem se donucena okolnostmi vypravila s naší malou do Brna. Poprvé autobusem. Bez doprovodu. S manducou.

Do Brna. Jako opravdu do města. Do žádného z četných nákupáků, kde přece jen nějaké ty přebalovací/kojící místnosti jsou. Kde ale nakrmit a hlavně přebalit v centru. Když na věc přijde, tak nakrmit se dá i na lavičce na náměstí, ale přebalovat uprostřed Zelňáku si moc představit neumím. I když taky by to šlo.

Někde v mé paměti se vynořila zmínka o Family Pointech – místech, kam můžeš s dítětem přijít a postarat se o něj. Mile mne překvapilo, kolik se jich v Brně nachází. Já jsem jako naše útočiště zvolila ten na Josefské, jak jsem posléze zjistila, ten asi největší a (asi jediný) „s obsluhou“. Mile mne překvapilo, jak je velký, žádný malý krcálek. Přebalovací pultík, mikrovlnka, křesílka či pohovky, ohrádka, nějaké hračky … myslím, že všechno, co je k základní péči o dítě potřeba.

Díky za takovýhle prostor a za lidi, kteří se o něj starají!

Napsat komentář